I Morgon <33

Hej alla läsare! I dag har vi haft städdag =/. Kan inte fatta att i morgon är det skolavslutning och Sommarlov.....
Gud vad jag längtar till det. Kommer att lägga upp en bild på mig i mon i skolavslutningskläderna.
17.30 i kväll ska jag till en annan avslutning. Kul =/ vill inte det men mamma säger att jag måste. Jag vill inte följa med för att jag vill planera ut hur jag ska se ut i håret. Men det får jag tydligen göra medans jag är på den andra avslutningen. Undra vad man ska göra senare i dag? ÅÅÅÅÅÅÅ vill ha sommarlov nu............ !!!!!!!!!!!
Bloggar mera senare.

Pözz & Kramiz Fridis <33

Här är en bild på min Justin Biebers parfym Someday <33 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridis.blo.gg

YOU SHINE BRIGTER THAN ALL THE STARS IN THE SKY <33

RSS 2.0