Tjoo!!

Heeej, sorry att jag inte har bloggat. Hade totalt glömt det! :/ 
Imorgon ska jag har spanskaprov. Önska mig lycka till ;) Jo satt precis vi facebook och chattade med några kompisar. Yes. 
I söndags natt blev jag magsjuk XO sen kom jag till baka till skolan idag, det var rätt okej, att få träffa alla kompisarna :)
Idag hade vi NO, SV, SO mm slutade 14:30 rätt ok. Imon slutar jag eeh... jag vet inte. 
 
Manus som är världens bästa häst är nu såld =( Han såldes i söndags!!! 
 
Men aja 19 dagar kvar till JULAFTON :) <333333
 
Jo imon kommer lite snö bilder / vnter bilder på mig mina nya skor =) och snöööön !! 
BRR det är ISKALLT ute nu. BLÄÄ . Men snön är fin =) 
Men måste dra nu för måste fortstta plugga till Spanska !!! =( 
 
                                                                        TRUE <3333
 
Bloggar mera imon! 
XOXO 
<33
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridis.blo.gg

YOU SHINE BRIGTER THAN ALL THE STARS IN THE SKY <33

RSS 2.0