TJOOOO!

Hej alla läsare. Nu har jag kommit hem från skolan. Jag slutade 15.00 idag. Me njag kom hem nu bara för att jag och min kompis Wilma vi stannade lite och patade på vägen hem. Vi ville prata lite. Jo i dag på musikprofilen så sjöng vi låte The final contdown ( stavning ). Men det var jätttttte tråkigt. VI sjöng den i 1 timme. Jag dog av tråkhet. Imorgon kommer mina kussiner. För varje onsdag har vi middag hos varandra. Denna gången ska vi vara hos mig..... Det kommer att bli smarigt...
Idag hade jag med mig 2 kr till skolan för jag skulle köpa mina favorit kex. Dom kostar 1 kr st. Men jag skulle köpa 2 st. Men när jag kommer dit är  inte cafe't öppet. Jag blev jjjjjäääääääääätttttttttee sur. Men som tur var att det öppnade sen jag vi hade ätit lunch. Så då köpte jag min kex. JAAAAAAAAAAA. 
Men nu ska jag göra engelskan så vi ses senare. Just det look of today är samma som jag hade i går. I mon blir det ny look of today.
 
Bloggar mera senare. 
 
 
Pözz&Kramizz Fridis <3333
 
 
Ps. Snart kommer mina saker och tidningen från Girl:it JAAAAAAAAa <3333 Ds. 
 
Bild på Älsklingen MANUS!! <33333333333 Saknar dig plutten <33 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

fridis.blo.gg

YOU SHINE BRIGTER THAN ALL THE STARS IN THE SKY <33

RSS 2.0