<3

 
 
Jag är dålig på engelska, men jag kan säga I love you ♥ 
Jag är dålig på matte, men jag vet att du kan räkna med mig. 
Jag är dålig på geografi, men jag kan berätta för dig att du bor i mitt hjärta. 
Sätt detta på din blogg, om du har någon du tänker på och älskar! ♥
 
 
 

Hej !!

Hej bloggen!
Igår var jag och hämtade min keps. Jag älskar den. Vad ska man göra i detta tråkiga väder. Det är ju inte roligt med regn. =( Sen på söndag blir det kalas. det börjar redan klockan 10. Det är bara för att jajg ska på riddläger på söndag, Jag åker klockan 1. Men där har jag inte någon möjlighet att kuna blogga då. 
 
Blogar mera senare. 
4 bilder kommer att läggas upp. 
 
Pözz & Kramiz // Fridis
 
Dagens outfit: 
 
 
 
 
Den vita kaninen funderar jag på aatt köpa. 
 
 
 
 
 
75 % rea på glitter. Köpte detta:
 

Sola <33

Hej bloggen ! 
Nu ska man då ut och sola på gräsmattan i min bikini. Sen efter det blir det väll lite mera bloggning. Sen åker man och hämtar sin keps, sen äta thay mat,  sen spela lite minigolf med Tomas <33 
 
Bloggar mera senare 
 
Pözz & Kramizz // Fridis <33 
Kolla in min nya blogg :
FridaForsman.bloggplatsen.se <33 hoppas ni gillar den <33 =)
 
 
Dagens outfit <33

Tack mamma älskar dig!!

Hej alla läsare! 
Igår så beställde jag min keps =D Den kommer om 1- 4 dagar. Jag vill ha den redan nu =D.
Det blev den rosa. Men jag kommer eventuelt att köpa även den röda kepsen. Jag gick och la mig 00.45 i natt. Hehe sen har jag precis vaknat. =D Det är härligt att få sova ut. Nu kan jag inte sitta här och slösa bort min tid. Så nu ut i det härliga sommarvädret. Hade skönt alla B-)
Bloggar mera senare <3 
 
Pözz & Kramizz // Fridis <33
 
Bilderna är tagna av mig <333
Dagens outfit !!
 
 
 
 
Min fotlänk <33 
 
 

Förut gillade inte jag dig Matilda =O

Hej alla läsare! Deta var min och Matildas dag i dag...
 
 I dag när jag och Matilda var på lekplatsen och gunga säger Matilda till mig att hon ska flytta till kungsbacka. Jag tänkte : OMG det är inte sant du får inte flytta du är min allra bästa vän. Du är världens sannaste vän. Så säger du att du skojade med mig. Jag typ dog. Men så säger Matilda att hon ska åka till Turkiet på Onsdag. Fattar inte att det är sant kommer inte se henne på 2 veckor.... Klarar inte det. <33 i bland är du riktigt busig i bland Matilda.
Jätte rädd blev jag men kan inte fatta att hon bara har 2 dagar att packa för en vecka. Nu kanske ni undrar jag skrev ju 2 veckor. Men hon är borta från onsdag, och nu på söndag åker jag ju på riddläger... jippie * glad tjej *¨ =D
 
Jag och Matilda har tjeckat in Marchello, Annicas bloggar. Ni som såg på Big Brother detta året veet vilka dom är, Visar bild på dom sen. Jag oxh Matilda vi tittade på tv i går / natt så blev det myrornas krig. =´(
 
Bloggar mera senare
Pözz & Kramiz // Fridis <33
 
Bild på Annica & Marchello <33
 
 
Bild på Annica <33
 Bild på Marchello <33
 
 
 
 
 

Sova över <33

Hej alla läsare. I går var jag på fest hemma hos mammas kompis Anders. Det var jag, mamma och Matilda. Sen var det Anders syster Elinor. Matilda sovde över hos mig. Vi hade jätte skoj med varandra..
Nu är vi ute i mitt glasrum och vi ska måla naglarna. =)
Lägger upp ett foto på hur det blev sen =)
Bloggar mera sen <3
 
Pözz & Kramiz // Fridis <33
   
                                                           
Bild tagen av Alex <33 
 
 

Bada <3

Hej alla läsare. I dag har jag kommit hem från Sala. Om en vecka så åker man till Skåne på riddläger. Jippi glag tjej. I dag har man varit vid Blommstermåla och badat. Det var jag, Lisa och pappa. Fast det var bara jag och Lisa som badade. Men man kan inte säga att vi riktigt badade. Vi gick bara ut till midjehöjd. Vattnet var skit kalt först men när man hade varit i ett tag så blev det jätte varmt och skönt i vattnet. Har tittat på när Lisa skrev ett inlägg på sin blogg. Den heter lisis0927.bloggplatsen.se hoppas ni gillar den.  
 
Bloggar mera senare.
Pözz och Kramiz // Fridis <33
 
Bild tagen av Alex <33

fridis.blo.gg

YOU SHINE BRIGTER THAN ALL THE STARS IN THE SKY <33

RSS 2.0