Regn och mera regn.

 Hej alla läsare. <333
 Här kommer lite höstbilder på regn och lite så. 
 
 
 
Bara regn :/

Ridläger <333

Hej alla läsare <33
Jo idag är det ju fredag och idag ska jag på ridläger :) YESS ...Det ska bli skit kul. 
Idag i skolan så hade jag prov. Det var orienteringsteknena som vi hade prov på. :/ Det var jätte tråkigt. Men idag så ska ju jag på ridläger som jag sa. Imon ska vi rida. Vi ka vara uppe i stallet kl: 10.00 och rida första passet typ kl: 10.30 10.45 för det tar en stund att göra iordning hästarna. Sen rider vi en timme sen är det lunch. Sen gör vi iordning hästarna igen och rider 1 timme till. Sen på söndag rider vi 1 timme sen åker vi hem. ;(
Men igår så fick jag / mamma ett brev från mölndals kommun där det stog att nu på novemberlovet så har jag möjlighet att åka på ridläger igen. Isånna fall så åker vi en söndag till fredag! Men jag vet inte vart det är enu för det stog inte i brevet. HOPPAS HOPPAS DET ÄR NERE I SKÅNE HOS MIN ÄLSKLING MANUS... Ååå jag älskar han så mycket. Han är bättre en alla på hela världen:) Puss på dig Manus. Min kärlek till han är så STOR att det inte går att förklara. <33333 LOVE YOU MANUS!!!!!
 
Jo men på torsdag ska jag ha Spanskaprov :/ det kommer gå jätte dåligt. Vi har bara haft Spanska typ 5 gånger och vi ska redan ha prov. Våran lärare tror ju typ att vi är 9:or. Hallå vi är 6:or.
 
Puss & Kramizz Fridis <33
 
 
Bild på MANUS <3333
 
Bilden är tagen av mig nere i Skåne <3333
 

fridis.blo.gg

YOU SHINE BRIGTER THAN ALL THE STARS IN THE SKY <33

RSS 2.0