Tjoo!!

Hej! jo förlåt för att jag inte har bloggat på länge. Jag har glömt bort det, samtidigt har jag haft jätte mycket att göra i skolan. Ja men i helgen så var jag på ridläger. Jag kommer att lägga upp lite bilder på bloggen som jag tog under ridlägret. :) 
I måndags började vi skolan igen efter att vi hade höstlåv. Under höstlåvet i skolan så fick vi ett aldeles nytt bamba. Det är jätte fint. Men för att fira att vi hade fått en ny matsal så fick vi glass :) det var jätte gott. Sen i dag i skolan så var det ju den 6:e november. Det var då Gustav 2 Adolf dog. Det firas ju med en bakelse. Så min lärare Åsa hade köpt rulltårta till oss. Så vi åt det med grädde till och så fick vi saft. Det var jätte gott. Så imorgon är ju det kladdkakans dag. Så då ska min klasskompis Elina baka kladdkaka till hela klassen. Vi är ju värsta lyx klassen :)
Nu sitter jag och skypar med ida min klasskompis. 
 
Bloggar mera senare. Pözz & Kramizz <333
 
Bilder på Dragon King som jag rider på just nu <33
 SÅÅÅÅ SÖTTTT <33 Love you! 
 
 
 
Claudia som är med i ridlägret <33 
Så söött 
 
Alla fotorna är tagna av mig :) <33
 
 
 

fridis.blo.gg

YOU SHINE BRIGTER THAN ALL THE STARS IN THE SKY <33

RSS 2.0