Kulturkalas idag då!

Heej alla läsare! Idag ska jag, Marcus, min moster Hanna, Tomas och Daniel gå på kulturkalaset =). Jag tror att jag ska köpa lite godis. Men bara lite i såna fall. Jo i Måndags så fyllde jag år. Då fyllde jag 12 år Yes. Hehe. Jag tänkte skriva ett inlägg då men jag glömde av det för jag hade så roligt. Jag fick Justin Bienbers bok min historia. Sen fick jag Justins album Believe. Sen fick jag nya träningskläder, en ny plånbok, 1000 kronor. Sen fick jag ett halsbans med ett hjärta på, ett par vinröda Converse, ett par solglasögon och massa mera saker. Jag orkar inte säga allt.  
Jag bloggar mera senare. 
Pözz & Kramizz <33
 
 
    Lite goda bakvärk <33 
 

Sorry <3

Heej alla läsare. Förlåt att inte jag har bloggat på jätte lääääänge. =( Jag har haft så mycket att göra. Men jo jag fyller år om 4 dagar. Jippi glad tjej <3 
Jo jag var ju på ridläger nu på Sommarlovet som jag har berättat. Det var bättre än vad jag hade trott.
 
Jo det var så att på söndan åkte vi upp till Skåne. Vi kom upp på eftermiddan typ vid klockan 14 eller 15. Då gick vi in och fixade iordning där vi skulle sova. Vi fick packa upp lite kläder och sånt. Sen fick vi träffa Anna våran ridlärare. Hon var jättesnäll. Sen gick vi till alla hästarna som stog ute i hagarna. Den första hästen som vi såg var jätte sööt. Jag undrade vad han hette. Sen kom Anna och då frågade jag vilken häst jag skulle ha. Då pekade Anna mot den hästen som jag såg först. Jag tänkte att du skulle få Manus. Sa Anna. Då sa jag jaaaaa det var ju han jag ville ha. Manus var världens bästa häst och jag älskar värkligen han så det inte är sant. Men ialla fall. På tisdan så red vi ut och då galopperade jag för första gången och det var så jäkla kul att det inte var sant. Vi golopperade ute i skogen. Sen galopperade vi 4 gånger under skogs resan. <3 
 
Bloggar mera senare nu ska jag ut i det fina soliga vädret. Pözz & Kramizz <33
 
Bild på Manus
 
Vist är han jätte söööt <3 <3 <3 <3 <3 <3  <3 <3 
 
En till bild på han <3
Här galopperar Manus <3

fridis.blo.gg

YOU SHINE BRIGTER THAN ALL THE STARS IN THE SKY <33

RSS 2.0